Το ξέρετε ότι μια μπαταρία αυτοκινήτου ανακυκλώνεται σε ποσοστό σχεδόν 98%;

Όταν η μπαταρία ενός οχήματος πρόκειται να ανακυκλωθεί διαχωρίζεται σε διάφορα μέρη που με τη σειρά τους μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν.

  • Πλαστικό:Τα τεμάχια πολυπροπυλενίου πλένονται, στεγνώνονται και αποστέλλονται σε ένα πλαστικό ανακυκλωτή όπου τα τεμάχια τήκονται μαζί σε μια σχεδόν-υγρή κατάσταση. Το λιωμένο πλαστικό μεταφέρεται μέσω ενός μηχανισμού και τοποθετείται σε μικρά πλαστικά σφαιρίδια με ομοιόμορφο μέγεθος. Τα εν λόγω σφαιρίδια πωλούνται εκ νέου σε κατασκευαστές μπαταριών, και η διαδικασία ξεκινά και πάλι.
  • Μόλυβδος:Τα πλέγματα μολύβδου, το οξείδιο του μολύβδου και άλλα μέρη μολύβδου καθαρίζονται και στη συνέχεια τήκονται μαζί σε κλιβάνους.Ο λιωμένος μόλυβδος χύνεται σε καλούπια και μετά από μια διαδικασία απομάκρυνσης των περιττών μερών αφήνεται να ψυχθεί.Όταν ο μόλυβδος έχει ψυχθεί απομακρύνεται από τα καλούπια και αποστέλλεται σε κατασκευαστές μπαταριών, όπου χρησιμοποιείται εκ νέου για την παραγωγή πλακών μολύβδου και άλλων εξαρτημάτων για νέες μπαταρίες.
  • Υγρά μπαταρίας:Τα υγρά μιας παλιάς μπαταρίας μπορούν να ανακυκλωθούν με δυο τρόπους. Το οξύ της μπαταρίας ,μπορεί να εξουδετερωθεί με μια βιομηχανική ένωση παρόμοια με την μαγειρική σόδα, που μετατρέπει το οξύ σε νερό. Το νερό αυτό επεξεργάζεται, καθαρίζεται και ελέγχεται ότι πληροί τα πρότυπα για καθαρό νερό όπου στη συνέχεια απελευθερώνεται στο δημόσιο σύστημα αποχέτευσης.Ένας άλλος τρόπος για την ανακύκλωση του οξέως της μπαταρίας είναι μέσω της επεξεργασίας όπου μετατρέπεται σε θειϊκό νάτριο, μία άοσμη λευκή σκόνη που χρησιμοποιείται σε απορρυπαντικά πλυντηρίου, και στις βιομηχανίες γυαλιού και υφασμάτων. 
Χάρτης Ιστοσελίδων | Όροι Χρήσης | Η πολιτική μας για τα Cookies | Δήλωση επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων